Sivut

torstai 17. heinäkuuta 2014

Ikimuistoiset polttarit osa 3/3

*Bee kirjoittaa loppuillasta...*

Sen jälkeen kun oltiin laitettu päällemme ruudulliset kauluspaidat ja myyty Gavin, lisättiin asusteita. Kaikki laitoimme päähämme lippikset, linssittömät isot aurinkolasit sekä tarraviikset. Olin aivan innoissani kun mulle selvisi, että oltiin menossa Tavastialle Stigin keikalle. Vaikka kukaan meistä ei oo mikään Stig fani niin näytettiin kaikki aivan Stigiltä ja yhteishenki oli aivan katossaan.




Ostettiin mustikkashotteja ja otettiin kuvia meidän vaahtoviiksistä shottien jälkeen. Jorailtiin Stigin tahdissa kuin viimeistä päivää kun sitten yhdessä vaiheessa polttariporukkani huutaa Stigille, että täällä olis yks polttarisankari. Yleisön joukosta joku huusi, että "Eihän sillä oo edes housuja!" Hahah... oli mulla, mutta paita oli tosiaan vaan niin pitkä ja housut lyhyet shortsit. HYPPÄSIN TAVASTIAN LAVALLE JA JORASIN STIGIN JA KULLANKAIVAJIEN KANSSA KOKO RYYPPY -KAPPALEEN LÄPI. Huippua! Mulla ei ole mitään tietoa, mitä mä oon siellä lavalla oikein tehnyt, mutta ystävät oli aivan tippa linssissä kun tulin sieltä lavalta pois. Myös keikan jälkeen kun menin vessaan niin ihmiset tuli sanomaan, että olin ollut lavalla aivan mieletön ja näytti siltä, että olin osa showta. Myös Tavastian ulkopuolella ihmiset tuli sanomaan, että mulla oli hyvä meno. JEEEEEEEE!!! Mähän voin periaatteessa sanoa esiintyneeni Tavastian lavalla. Überhuippujuttu! Myös Stig oli überhauska. :D

Ulkona sain vaihtaa taas pukua ja tällä kertaa sain päälleni kultaiset haalarit, aurinkolasit sekä afroperuukin. Hypättiin karaoketaksiin ja laulettiin lähes tunti erilaisia klassikkobiisejä. Tai ehkä me jopa huudettiin ne biisit läpi. :D



Saavuttiin kaaso H:n vanhempien vanhalle asunnolle Kauniaisiin. Pelattiin "Kuka meistä todennäköisimmin..." -peliä, syötiin tortilloja, laitettiin musat pauhaamaan ja mentiin saunomaan. Saunassa olin saada jauhoja ja kananmunia selkään perinteiden mukaisesti, mutta kun astuin alalauteelle niin koko kananmunalasi rikkoutui lattialle. Lauteet ei ollu paikoillaan ja ne kippasi. Pieni vahingoniloinen nauru pääsi kun kananmunista tuli kokkelia kuumilla laatoilla, eikä päätyneen mun selkään. Ja koska polttareihin kuuluu usein se, että joku hävittää jotain tai sitten satuttaa itsensä niin pitihän molemmat käydä läpi. Yksi ystäväni hukkasi lompakkonsa keikalle ja toinen onnistui saunassa murtamaan isovarpaansa ja lähti Jorviin hakemaan kävelykeppejä. Hän jatkoi matkaansa sitten kotiin, mutta hei onneksi tää onnettomuus sattui vasta yöllä, ettei koko päivää sentään missannut. Huono juttu tässä on se, että tällä ystävälläni on omat polttarit ensi viikonloppuna niin nyt menee suunnitelmat sitten ihan uusiksi. :/

Aamulla oli yllättävän hyvä olo siihen nähden, kuinka paljon oli lauantaina juonut. Syötiin mahdottoman hyvää aamupalaa kakkuineen kun paikalle saapui henkilö tekemään mulle vielä kasvohoitoa. Mulle ei oo koskaan aikaisemmin tehty kasvohoitoa ja tää tuli muutenkin niin tarpeeseen.




Tähän päättyivät ikimuistoiset polttarini. Olen niin etuoikeutettu, että mulla on näin upeita ystäviä, jotka on nähneet vaivaa mun polttareiden eteen. TÄTÄ EN KOSKAAN TUU UNOHTAA! <3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti