Sivut

tiistai 15. huhtikuuta 2014

Kynnet hääpäivälle

Hanna jatkaa ulkonäköteemalla ;)

 
Olen löytänyt kaupungista taitavan kynsitaiteilijan, joka on luvannut tehdä minulle kynnet häihin lähes pilkkahintaan. 

Ensi viikolla olen menossa testaamaan erilaisia koristeluja ja nyt olen yrittänyt löytää inspiraatiota erilaisiin tyyliini sopiviin koristeluihin. Hempeää värimaailmaa tulee olemaan hääpäivänä, mutta testikynsistä tulee hieman värikkäämmät, koska en halua samoja kynsiä kantaa jo ennen häitä.



Haluan jotain luonnollista, mutta hieman koristeellista. Ehdottomasti en halua tavallista ranskalaista manikyyriä, koska se on minulle liian arkipäiväinen.

Pitsiset kynnet oli alkuperäisesti ideanani, mutta kun olen käynyt erilaisia toteutustapoja läpi, ei yksikään ole oikeastaan tuntunut täyttävän kriteerejäni.
Liikaa kimalletta ja giltteriäkään en halua. Lisäksi sellaiset 00-luvun alun sivellinkoristelut kauhistuttavat.

 
Ensi viikolla voin sitten esitellä testitoteutuksia!
Hauskaa pääsiäisen odotusta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti