Sivut

tiistai 4. maaliskuuta 2014

Vihkisormus kateissa

Eilen sain Malmin Korupajalta tekstarin, että sormus on laitettu postiin. Alla oli seurantakoodi jotta voi seurata paketin matkaa. Eilen ja tänään olen sitten postin sivuilta yrittänyt koodilla katsoa missä vihkisormukseni reissaa ja ennen kaikkea, että koskahan se mahtaa tulla perille. Sivusto kuitenkin ilmoittaa näin:


Suurta huolta,  tai oikeastaan minkäänlaista huolta mulla ei sormuksesta ole koska tiedän sen olevan postivakuutettu mutta oon malttamaton. Olisin mielelläni hypistellyt sitä jo tänään!

Live, Ida

12 kommenttia:

  1. Hui, toivottavasti tulee pian perille!

    VastaaPoista
  2. Mulla on tosi monessa paketissa on kestänyt pitkään ennen kuin toi seurantakoodi aktivoituu :/ Melkein ollu jo paketti ovella ennen kun sitä voinut seurata...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sormuskin varmaan ehtii kotiin ennen. Eiköhän se tule huomenna.

      Poista
  3. Minä en silleen ihan täysilla aina luota tuohon Itellaan. Vakuutettu lähetys on kyllä hyvä juttu olla olemassa. Toivottavasti tulee pikaisesti perille. Voihan se olla, että ovat antaneet Korupajaltakin epähuomiossa väärin tuo seurantakoodin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kanssa ollut ongelmia luottaa kun oon nähnyt miten paketteja esimerkiksi heitellään. Mutta ei tollasta 1500e arvosta pakettia varmaankaan ihan helposti hukata. Toivottavasti!

      Poista
  4. Se kestää yllättävän monta päivää rekisteröityä, koska ensimmäinen merkintä voi olla esimerkiksi vasta lajittelukeskus. Minulle myös Itella on punainen vaate, sillä esimerkiksi kihlajaiskutsuissa osa meni seuraavana päivänä, osa viikon päästä perille...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oivoi, onneksi meni kuitenkin perille. Luulisi ettei paketin perille toimittaminen edes kestäisi niin kauaa... En tiedä kauanko postivakuutetun paketin toimittaminen voi kestää.

      Poista
  5. Toivottavasti löytää perille. Tosin täytyy sanoa, että Suomen postinkulun pisteet nousi silmissä, kun muutettiin Saksaan. Nämä täsmälliset tyypit kun on kaikkea muuta kuin täsmällisiä postin kanssa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No varmasti jos muuttaa huonompaan tuntuu edellinen melko hyvälle. :)

      Poista
  6. Toivottavasti paketti tulee perille! Voisikohan ongelma olla siinä, ettei koodia oltu vielä aktivoitu Itellan päässä. Ainakin omissa paketeissa olen huomannut, että koodi saattaa toimia vasta seuraavana tai sitä seuraavana päivänä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt kyllä mietityttää kun se koodi ei toimi vieläkään...

      Poista