Sivut

perjantai 7. maaliskuuta 2014

Hääpainajaisia

Painajaisia näkee Nina....

Nyt on hieman alle 7kk häihin ja näköjään hääpainajaiset ovat alkaneet toden teolla! Olen nyt kaksi viimeistä yötä elänyt läpi häitämme painajaisten muodossa.

Ensimmäisenä yönä painajainen sijoittui häitä edeltävään iltaan. Unessa selvisikin yhtäkkiä että emme pääsisi koristelemaan juhlapaikkaa kuin myöhään illalla ja tiedossa olisi siis lähes uneton yö ennen vihkimistä. Lisäksi tajusinkin, että juhlapaikkamme on yleinen tila joten siellä saattaisi juhlamme aikana pyöriä ylimääräisiä ihmisiä (Oonko katsonut liikaa neljät häät amerikassa??) Tämä tietysti aiheutti ihan hirveän stressin. No sitten lähdin sovittamaan pukuani ja kun tulin puku ylläni näytille katsoivat muut minua oudoksuen. Syykin selvisi kun katsoin peiliin... Puvussani oli aivan järkyttävän suuret puhvihihat, jotka ompelijan oli ollut tarkoitus poistaa.... Voi sitä kauhistuksen määrää!!!

Netin syövereistä en edes löytänyt kuvaa niin isoista hihoista :D

No viime yönä sitten juhlittiin häitämme. Puku oli täydellinen oma rakas pukuni, mutta tunnelma sitten kaikkea muuta kuin toivottu! Kaikilla oli ihan kuoleman tylsää. Ei ollut mitää ohjelmaa, musa oli huonoa, koristeet olivat kamalia... Yritin sitten vain hymyillä ja nauttia päivästä kaikesta huolimatta. Juhlien loputtua olin itku kurkussa ja yritin keksiä edes jotain positiivista juhlista, siinä kuitenkaan onnistumatta. Unessa vielä ajattelin että nyt ei auta mikää häät on ollu ja menny eikä tällä kertaa ollu vaan painajainen, että tän kanssa on nyt elettävä...

ZzzZZzz....



Mikä huojennus kun heräsin!! :D

Saas nähdä mitä mielenkiintoisia piirteitä hääpainajaiset vielä tässä reilun puolen vuoden sisällä saavatkaan.

Millaisia hääpainajaisia teillä on ollut? :)





Sweet dreams!
Nina

3 kommenttia:

  1. Ei kauheita unia! :D Itse näin pari yötä sitten unta, jossa hiukseni nirhattiin ihan lyhyeksi ja minä itkin, että olen kasvattanut näitä hiuksia pitkään häitä varten! Huh, onneksi se oli vain unta. :)

    VastaaPoista
  2. Mä lohdutan. Yksikään mun uni ei ole koskaan toteutunut, ei painajaiset tai mitkään muutkaan (ei sillä, mielelläni olisi tuon Johnny Deppin ottanut...). Näe ne kamalat jutut ennakkoon unissas niin hääpäivästä tulee täydellinen!

    VastaaPoista