Sivut

lauantai 29. maaliskuuta 2014

Tiedote Nettikaupan asiakkaille

Moikka kaikki, ihanaa kun aurinko paistaa!

Olen painiskellut turhautuneena sähköpostiongelmien kanssa lähiviikot. Aina ja ikuisesti sähköposteillani on ollut tapana mennä monilla roskapostiin, johtuen tuosta englanninkielisestä domainista. Mutta nyt lähiviikkoina, oikeastaan koko maaliskuun, meitä on piinannut uusi ongelma, jossa viesti ei lähde liikkeelle ollenkaan. Sähköpostini ei ilmoita asiasta mitään, tai parhaassa tapauksessa vasta 12-24 tunnin kuluttua saan viestin, joka kertoo "message delayed, server will be trying to send the message. You dont have to do anything" Siis näin vapaasti muotoiltuna.

Moni asiakas on lähettänyt saman postin minulle uudelleen, ja yritän vastata moneen kertaan, mutta viesti ei vain lähde! Tuskastuttavaa, olen kysellyt jo apua tuolta palveluntarjoajalta, mutta toistaiseksi en tiedä missä on vika ja koska se saadaan korjattua.

Eli mikäli et saa vastausta viestiisi, olen todella pahoillani! :(
Mikäli viestissäsi on mukana puhelinnumero (ja sähköposti oikeasti kertoo minulle,että viesti ei ole tullut perille), olen kyllä laitellut ihmisille tekstarilla vastauksia.

Toinen asia; ihanat Just My Type-uutuustuotteet. Ensimmäinen erä on jo saapunut ja postitettukin ennakkotilanneille viime viikon aikana. Nyt valmistajalta olikin jo useat tuotteet kokonaan varastosta loppu, kun seuraavan rahdin oli määrä lähteä tänne päin. Eli näissä on ilmennyt pientä toimitusvaikeutta. Kaikkiin viivästyneisiin tilauksiin laitan alennuskoodin mukaan pahoitteluna tapahtuneesta. Jos juhlasi on ihan nurkan takana, kannattaa soitella minulle alkuviikosta ja katsotaan tilauksen tilannetta.

Kun jokin menee pieleen,yleensä moni asia menee sitten kerralla pieleen. Mutta täällä taistellaan että saataisi teidän kaikkien tilaukset matkaan ja jaksettaisi iloita keväästä :)

- Julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti