Sivut

maanantai 31. maaliskuuta 2014

Maaliskuun LivBox

*Bee kirjoittaa*

Tästä alkaa mun 3kk LivBox tilauskausi. Ensimmäinen paketti oli jo positiivinen yllätys ja ehdottomasti löyty myös sellaisia tuotteita, mitä vois ostaa lisää. Kaikki tuotteet oon arvostellu kouluasteikolla 4-10.

Tää ensimmäinen tuote mua vähän nauratti, koska mietin ittekseni, että tähänkö sitä nyt on tultu. Tuote on Lumenen Age Preventing suojaava yövoide (24,90€/50ml). Aika jännä muuten, että tota age preventing käsitettä ei osata suomentaa. Ryppyjä ehkäisevä? Vanhenemisen merkkejä ehkäisevä? Anyway... tykkäsin tästä voiteesta todella paljon. Koostumus oli kevyt, silkkimäinen ja iho jäi sileäksi ja oli vielä aamulla todella sileä. Selostuksessa lukeekin, että tuote antaa yön aikana uutta elinvoimaa iholle suomalaisen mustaherukan ja Hydra-Texturizer -yhdisteen avulla. Tuote siis kosteuttaa pitkäkestoisesti ja siinä on hypoallerginen tuoksu. Muutenkin suosin aina suomalaista. Arvosanaksi antaisin 9+. 


Louis Widmerin itseruskettava voide (18€/100ml) sisältää E-vitamiinia ja Aloe Veraa. Vaikuttava aine dihydroksiasetoni ruskettaa ihon pintaa ja rusketus häviää vähitellen muutaman päivän kuluessa. Pidin tästä, koska se ei haissut itseruskettavalle ja oli kevyt koostumukseltaan. En kuitenkaan oo mikään itseruskettavien fani että kokeilin tätä vain muutaman kerran. Pieni rusketus ihon pintaan kyl jäi ja siis suosittelen niille, jotka ylipäätänsä käyttää itseruskettavaa. Arvosana 8. 


Se uusi Oral-B Pro-Expert -hammastahna ei oo ihan mun juttu kun musta tuntuu, että koko suu menee viikossa ihan helläksi. Olin siis vähän skeptinen tän Oral-B 3D White Luxe Glamour Shine -hammastahnan (3,99€/75ml) suhteen. Heheh... ainakin nimi viittaa siihen, että nyt on todellinen tuotteiden kunkku kyseessä. Hammastahnan paranneltu koostumus lupaa poistaa jopa 90 % hampaan pinnalla olevista tummentumista viidessä päivässä. TOIMII! Tummentumat ovat hävinneet ja hammastahna itsessään ei vaahtoa liikaa, ei vihlo ja on muutenkin aika miellyttävä. Selostuksen mukaan tuote myös ehkäisee uusien tummentumien syntymistä, vahvistaa kiillettä ja antaa suuhun pitkäkestoisen raikkauden. Arvosana 9+.


Tässä tulee yksi mun lemppareista: Clinique Chubby Stick Intense Moisturizing Lip Colour Balm (22,30€/2g). Tän luvattiin kosteuttaa kuivia ja rohtuneita huulia ja mä vaan kuvittelin, että miltä huulipuna näyttää huulissa silloin kun huulet on ihan rohtuneet - no eihän se nyt hyvältä näytä! Tätä kun laittoi niin se jollain tavalla toimi samalla huulirasvana. Kynänmuotoinen huulipuna on todella tyylikäs pitää laukussa ja väri oli aika klassinen. Laitoin ponnarin kireälle ylös, buutsit jalkaan ja tätä huuliin niin maanantai oli pelastettu. Mulla ei oo mitenkään täyteläiset huulet niin siinä mielessä olisin tän kanssa kaivannu joko huultenrajauskynää tai sit vähän vaaleamman sävyisen huulipunan. Huuliin jää aika kiiltävä sävy ja jos haluaa enemmän mattaa niin sit puree huulet kerran paperiin. Kosteuttava vaikutus pysyy kuitenkin paremmin silloin kun ei pussaa paperia. Ehdottomasti käyn ostamassa toisen sävyn tätä samaa. Arvosana 9,5.


J:n mielestä Beyoncén Rise -hajuvesi (31€/30ml) oli aika perus. Itsekään en mitenkään ollu häkeltyny tästä hajuvedestä ja jotenkin se sai mut aivastamaan. Hajusteen kukkaisessa tuoksussa avautuu yhdistelmä bergamottia, aprikoosia ja basilikasorbettia. Myös kultainen orkidea, freesia, jasmiini, kashmir myski, vetiver ja puun tuoksu kumpuavat hajusteesta. Yks päivä yritin avata tätä niin koko näytepullo kaatui vahingossa lavuaariin. Ei haittaa! Arvosana 7.


Tästä L'oréalin Elvital Fibralogy Thickness Boosterista (7,90€/30ml) olin aluksi aivan innoissani. Kuka nyt ei haluaisi tuuheampia hiuksia? Tää on siis tehostaja, jonka tarkoitus on tehdä hiuksista paksummat. Se toimii niin, että Filloxane-ainesosa menee hiuksen sisään ja levittäytyy hiuskuidun sisällä antaen hiuksille enemmän rakennetta. Käyttöohjeet oli kuitenkin vähän sekavat ja hiuksiin jäi kummallinen tunne. Purkki on myös aika pieni jos sitä koko hiuksiin pitää laittaa. En nähnyt suurta eroa hiusten paksuudessa. Arvosana 6+.




Kun lähdin hakemaan postista LivBoxia niin mulle oli tullu kotiin kaksi ilmoitusta siitä, että postissa odottaa paketti. Olin ihan hämmentyny kun postissa oli oikeasti kaksi pakettia kun odotin vaan yhtä ja jotenkin oletin, että ne on postissa lähettäny mulle vahingossa kaksi ilmoitusta. Posti toi kuitenkin Espanjasta mulle aivan ihanat balleriinat. Mä en edes omista balleriinoja, koska oon sen verran lyhyt, että mun kengissä on aina korkoa. Nää on kuitenkin aivan mun näköiset ja tulee heti keskiviikkona käyttöön kun lähden moikkaa pikkusiskoani Valenciaan, joka on siellä nyt vaihto-oppilaana. Kiitos sisko synttärilahjasta! :) 

2 kommenttia:

  1. Clinique Chubby Stick Intense Moisturizing Lip Colour Balm, oli myös mun lemppari! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis totaalinen yllätys, että rohtuneillakin huulilla uskaltaa laittaa huulipunaa. :)

      Poista