Sivut

torstai 1. toukokuuta 2014

Huhtikuun LivBox

*Bee kirjoittaa...*

Hengissä ollaan! Pieni blogihiljaisuus ollut tässä. Huhtikuuhun on kuulunut paljon ystävien kanssa olemista, risteilyä, esseiden palautusta ja hääkoristeiden hankintaa. En tiedä lähtikö mun eBay shoppailut jo vähän käsistä vai ei? Oon jo aikaisemmin ostanu pyöreitä kukkamaljakkoja ja pari viikkoa sitten päätin, että tilaan myös kirkkaita vesihelmiä maljakoiden pohjalle. Tämän jälkeen päätin tilata netistä vedenkestäviä led-valoja, jotka ujutetaan vesihelmien sekaan. Mopo karkasi ehkä käsistä siinä vaiheessa kun mun täytyi saada ne led-valot kaukosäätimellä, jotta valot voi laittaa päälle vasta illemmalla. Oh dear! :D

Tässä teille huhtikuun luontoteemainen LivBox mun arvosteluiden kera (arvosana-asteikko 4-10).
Ihanaa vappupäivää kaikille!

P.S. Tämä on ajastettu postaus. Todennäköisesti oon tällä hetkellä krapulassa brunssilla Uunisaaressa. ;) 



Yltä löydätte Herbinan biohajoavan ruusupuhdistusvaahdon kasvoille (5,50€/150ml). Tuote sisältää luomuruusuvettä ja sen on tarkoitus puhdistaa kasvoilta epäpuhtaudet ja myös vesiliukoisen meikin. Mä olen just löytänyt itelleni täydellisen meikinpoistoaineen niin siihen verrattuna tämä ei oikein vedä vertoja. Kivan raikas tuote, mutta mulla tää jää ehkä enemmänkin ihonpuhdistustuotteeksi silloin kun meikkiä ei ole päällä. Arvosana 7.



Ladyvitan Beautyä (18€/pkt) on todella vaikea arvostella, koska tulosten saamisessa menee enemmän kuin viikko, jonka ajan oon tätä nyt testannu. Sitä tulee nykyään vedettyä niin paljon kaikkia vitamiineja ja rasvahappoja (e-pillereitä unohtamatta), että lisäpillereiden napsiminen ei oikein inspiroi. Ladyvitan tarkoitus on siis auttaa ylläpitämään ihoa sekä hiusten ja kynsien terveyttä. Musta tuntuu, että tää tuote on tarkoitettu keski-ikäisille. En kuitenkaan dumaa tuotetta ihan vielä, sillä oon testannu tätä tosiaan vasta viikon verran. Arvosana 6.



Tähän purtiloon törmäsin pari viikkoa sitten kun oltiin tyttöjen kanssa Ruotsin risteilyllä. Yksi ystäväni tilaa myös LivBoxia ja se kysyi, että joko oon testannu tätä Ella Bachén tomaattivoidetta (laittaen samalla voidetta illalla kasvoilleen). Ensimmäinen reaktio oli tietenkin, että siis mitä? Kyse on todellakin tomaattivoiteesta, jonka tomaattiuutteen vitamiiinit, mineraalit, hivenaineet sekä amino- ja hedelmähapot pehmittää, puhdistaa ja kirkastaa ihoa (59€/50ml). Kaiken lisäksi tää on ollu Ella Bachén klassikkotuote vuodesta 1936 saakka. Voide on aika paksua, että suosittelen käyttämään sitä yövoiteena. Tykkäsin tästä todella paljon, koska tuote täytti kaikki lupauksensa. Iho tuntui aamulla raikkaalta ja ravitsetulta. Arvosana 9,5.



Argan Carelta löytyi boxista parikin tuotetta: Moisture Shot - Hydrating Styling Cream (24€/150ml) ja Healing Smoothie - Reconstructive Hair Mask (36€/300ml). Moisture Shotin eli syväkosteuttavan muotoiluvoiteen arganöljy kosteuttaa, poistaa sähköisyyttä sekä lisää kiiltoa. Varmaan riippuu vähän kampauksesta, että haluaako sellaisen aineen, joka tekee kampauksesta luonnollisen näköisen vai tarvitseeko tukevampaa hiuskiinnikettä. Tää tuote toimii ensimmäiseen. Healing Smoothiesta tykkäsin sen sijaan erityisesti. Arganöljyä sisältävä hoitonaamio palauttaa kosteustasapainon kuiviin ja käsiteltyihin hiuksiin. Smoothien koostumus myös nopeuttaa hiusten uusiutumista tehden niistä helposti kammattavat ja kiiltävät. Todella silkkinen olo oli suihkun jälkeen. Toimii loistavasti! Arvosanat: Moisture Shot 8 ja Healing Smoothie 9,5.



Nivean Pure & Natural vartalovoide (5,20€/250ml) on ihanan raikas päivitys Nivean perusvoiteesta. Myös tämä sisältää luonnonmukaista arganölyä, joka kosteuttaa ihoa tehden siitä samalla pehmeän ja sileän. Voide levittyy mun mielestä hienosti ja jättää iholle todella silkkisen tunteen. Arvosana 10. Täydellinen perusvoide!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti