Sivut

keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Tämä ei ole sitä mitä tilasin!

*Ida*

Aiemmin hehkuttamani omalla tekstillä tilatut tarrat saapuivat erittäin nopeasti kolmessa päivässä tilauksesta. Tarrat olivat kauniit ja oman tulevan nimen näkeminen herätti suuria tunteita. Minusta tulee rouva!! MUTTA tarrat olivat väärän väriset.


Tilasin tarrat ebaystä Label Amour nimiseltä yritykseltä. Olen lukenut toimittajasta pelkkää hyvää ja siksi päädyin tilaamaan kauniit tarrat sieltä. Infoteksteissä luki, että huomaattehan tarran pohjavärin olevan beige/kerma. Halutessaan pohjan voi tilata myös valkoisena, ja minähän halusin. Lähetin sähköpostilla haluamani tekstin ja samassa viestissä kerroin haluavani tarrat valkoisena harmailla teksteillä.

Tarrat saapuivat postissa, beigenä... Tarkastimme välittömästi lähettämäni sähköpostin ja toimittajan sivut. Kyllä kaikki oli niinkuin olin ymmärtänytkin. Label Amour kuitenkin vastasi minulle, ettei juuri kyseistä tarraa ole saatavilla valkoisena ja toivottavasti olen tyytyväinen tuotteeseen. No en ole! Beigen väriset tarrat eivät käy valkoharmaan paperipussin kylkeen, eivät sitten millään. Olen vältellyt tuota sävyä hyvin tarkkaan. Kaiken pitää olla valkoista tai norsunluunväristä ivorya.

Onneksi ihana tuleva aviomieheni taistelee mielellään meille joko rahat takaisin tai uudet tarrat tilalle. Koska uudet oikeilla sävyillä minä haluan.

Onpa taas suuri pulma tällä morsiolla... Onneksi ei tämäkään asia aiheuta minulle stressiä. Onpahan tässä vielä hyvin aikaa hommata oikeat tarrat syyskuuksi.

Love, Ida

5 kommenttia:

  1. Inhottavia tuollaiset! Minä tilasin ebaystä bingokyniä meidän nimillä ja laittanut myyjälle aivan oikein meidän nimemme. No, kynsissä luki Pauliinan sijasta Paulina. Laitoin myyjälle kommenttia ja lupasi lähettää uudet. No eipä ole vielä tähän päivään mennessä lähettänyt. Ketuttaa. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha tulipa hauska kirjotusvirhe, kynsissä = kynissä ;D

      Poista
    2. Saitteko Pau uudet kynät tilalle?
      Me saatiin uudet tarrat kun oli osoittaa, että tiedoissa todella luki että tarrat saa valkoisenakin ja minä olin ne niin pyytänyt.

      Poista
  2. Mä oon tilannut myös Label Amourilta tarroja ja yhdet tarrat lähtikin tilaukseen vahingossa aivan väärän värisinä! Valitettavasti tässä tapauksessa kämmi oli totaalisesti minun, joten en kehdannut edes kysellä uusia.
    Mun blogissa on joskus ollut arvonta label amourin tarroista ja ainakin silloin kaikki yhteydenpito firman kanssa oli erittäin miellyttävää! :) Toivotaan että teidänkin tarrat saadaan kotiin oikean värisinä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oij, yhteistyö kuulostaa hyvältä. :)

      Saimme rahat takaisin hyvin nopeasti ja sitten tilasinkin sieltä heti uudet erilaiset, oikeilla väreillä. Hyvämieli jäi siis toimittajasta :)

      Poista