Sivut

sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Been hääkampaus, osa1

Taas saa huokaista helpotuksesta kun valokuvaajan varausmaksu on maksettu, samoin kuin häämatkan lentoliput. Kolmas huokaisu tulee kampaaja-meikkaajan varauksesta. 

Mulla kävi mun luottokampaajan kanssa niin, että se ilmoitti mulle joskus 4kk sitten lähtevänsä opiskelemaan, jolloin mun oli tarkoitus siirtyä sen kollegan asiakkaaksi. Pari viikkoa sitten soitin tähän kyseiseen kauneuskeskukseen/kampaamoon ja puhelimen toisessa päässä ilmoitettiin, että koko putiikki laitetaan kiinni. Noooooo... Nyt täytyy taas etsiä uusi kampaaja ja se on yllättävän vaikeeta. 

Tapani mukaisesti selailin tällä viikolla taas blogeja (kuinka yllättävää) kun mulle iski ajatus. Miks en ottaisi yhteyttä Ninkaan kun tiedän Ninan olevan todella ammattitaitoinen kampaaja-meikkaaja (korutaiteiluja unohtamatta)? Onneks Ninalla oli vielä vapaana THE päivä ja nyt täällä hymyilee erittäin tyytyväinen ja onnellinen TÄMÄN VUODEN morsian (onnellista uutta vuotta siis kaikille). Wuhuuu... Ninaa voi muuten käydä moikkaa Mennään naimisiin -häämessuilla 11.-12.1. osastolla 141E.

Tämän bird cage hunnun ympärille pitäisi nyt sit rakentaa kampaus. Tässä kuvassa on myös ihana meikki.

Bird cage ei kuitenkaan oo päässä koko päivän ajan niin pitäiskö laittaa joku hiuskoru sen tilalle?

Tässä mun tämän hetkiset lempparit. Täältä kuvat 2, 3 ja 4.

Melko 20-30-luvun tyyliä on siis tiedossa. Hiukset tulee siis aika alas. Laineita ja kiekuroita saa olla. :)

4 kommenttia:

  1. Kaunis birdcage! Olen itsekin miettinyt kyseistä huntua ja etsiskellyt mallia, josta saisi huntuosan irroitettua niin että koru jäisi paikalleen.. Epäilyttää, että miten kampauksen käy jos joutuu birdcagen irroittamaan kokonaan ja vaihtamaan korun tilalle..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mä olen miettinyt ihan samaa. Tossa mallissa sai valita, että tilaako birdcagen niin, että korut on hunnussa kiinni vai ei. Minä dorka tilasin sen niin, että korut on hunnussa kiinni. Yritän kuitenkin löytää samantyylisen ja kokoisen korun tilalle niin ehkä kampaus ei vahingoitu niin pahasti... kai. :D

      Poista
  2. Todella kaunis huntu! Juuri tuollaisesta birdcagesta haaveilin itsekin, mutta nyt taidankin olla kallistumassa perinteisen hunnun puolelle.

    VastaaPoista
  3. Noista neljästä kuvasta vasemman yläkulman kampaus on musta kaunein ja todella upea, eli mun ääni menee sille. :)
    Terkuin yks innokas kaaso (siskosi) ;)

    VastaaPoista