Sivut

tiistai 2. huhtikuuta 2013

Päiväni pelastus!

Niin se vain on, että vaikka wonder-womanina teen kaiken ja koko ajan yksin ja itse, joskus sitä vaan tarvitsee ammattilaisen apua. Sen totesin tänään, kun Naimisiin.infon etusivulla komeili liian pieneksi jäänyt piiperrys, josta olisi ehkä suurennuslasin kanssa sanoa että se on meidän mainos.

Olen kirjanpitäjä, olen siivooja, olen ideoija, olen markkinoija, olen myyjä, olen it-tuki ja olen vaikka mitä tässä firmassa, mutta graafikkoa musta ei kyllä saa. Pitkälle olen kyllä pötkinyt perusmainoksien kanssa ihan ilman asianmukaisia ohjelmiakin, mutta nyt pikseleiden kanssa meni yli ymmärryksen.. No, onneksi minulla on luottograafikko Extempo Oskissa Finlaysonilla!


Mitä tästä opimme - jotkut asiat on parempi tehdä kerralla kunnolla ja luottaa ammattilaiseen! :) Säästää omaa aikaansa ja yhdet itkupotkuraivarit...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti